Helg!

Och Idolfinal!

Känns som den perfekta dagen att (äntligen) skapa min blogg!

Är liiiite efter jag vet! (och jag vet oxå att jag är helt kass på att nästan ALLTID skriva utropstecken efter alla mina meningar! haha men det får ni minsann tåla, annars kan jag berätta var "kryss" knappen är!)

Men i vilket fall så är jag ganska ny på det här (väldigt uppenbart men iaf!)

Om ni söker en blogg att tracka så har ni kommit helt rätt!!!
Jag kommer nämligen inte att göra som alla andra, dvs skriva om min vardag, fest, skola, kompisar, outfits eller annan sån skit som är roligt att läsa om! Jag kommer vara anonym, inga namn eller bilder på mig kommer vara med (ganska tråkigt jag vet men kommer skriva om saker som jag inte vill att folk ska förknippa med mig!)

Jag är som dom flesta andra här i världen, en tonåring med ett lass fullt av problem som jag gärna inte vill bära själv. Så jag kommer använda denna bloggen som min psycholog/dagbok för att orka av min vardag utan att kollapsa av min problem!

Så som alla andra säger så "vill jag gärna att ni kommenterar"! men till skillnad från "alla andra" så vill jag ha alla sorters kommentarer, positiva och negativa'!

Men nu era skadeglada odjur ska jag ägna min hela uppmärksamhet mot tvn och idol istället för datorn.
Funderar fortfarande på vem jag vill ska förlora.....?!

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0