Slask=snö+vatten..

...Och när det fryser på så blir det VÄLDIGT halt, vilket gör att jag blir som en pensionär som ska gå över gatan!

Har precis varit ute och halkat omkring i slasket. Någon mer än jag som inte riktigt vill vara hemma när det börjar smälta?

Vore awesome att åka utomlands till jul! Slippa granbarr, köpa massa julklappar, skotta och frysa!!
Självklart kan man ju inte missa kalle anka, men det löser sig nog!

Än så länge så har helgen varit...., bra.
Inga panikångest-attacker, inga massa jobbiga tankar och inga storbölande sammanbrott på toaletten!
Men som sagt så ska man inte hurra förrän tjuven är fast! Har resten av helgen på mig att få mina kära (not?) utbrott innan skolan börjar igen och vetskapen om att jag inte behöver vara ensam längre lugnar mina sönderbrända nerver.
Haha jag låter som en totalt ensam och utstött liten fågel, men så är det minsann inte. Har bara alla vänner hmm...., inte här helt enkelt!

Bara jag som har det såhär?
Börjar liksom tro det, och att Gud gav mig denna hemska (gåva?)...., sak. Nej nu ska jag gräva mig en liten grop i soffan och kolla dagens avsnitt av julkalendern! Jag tycker den är grym detta år!! Nästan i klass med "Dieselråttor och Sjömansmöss" och "Mysteriet på Greveholm"!

Tycker att ni alla datanördar ska ut i snön och grisa ner er lite!

Tjosvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0